داستان موفقیت بازی Trivia Crack و تلاش های توسعه دهنده آن در شرکت Etermax

ساخت وبلاگ

Trivia Crack حاصل هزاران ساعت تلاش و تفکر بی وقفه ی جوان 30 ساله Maximo Cavazzani است که با هدف افزایش سطح اطلاعات عمومی مردم وارد دنیای بازی سازی شده است. داستان موفقیت بازی Trivia Crack بسیار خواندنیست!

اهداف زیادی با توسعه و رشد بازی های موبایلی دنبال می شود. برخی از این توسعه دهندگان سرگرمی را هدف اصلی خود قرار می دهند و تلاش می کنند کاربر برای لحظاتی تجربه مهیج و شادی بخشی را در محیط بازی تجربه کند.

بازی های دیگری هم هستند که اهداف استراتژیک را دنبال می کنند و به کاربر قدرت های عجیب و غریبی برای حکمفرمایی در طول بازی می دهند.

دسته سوم و آخر توسعه دهندگان کمپانی هایی هستند که رشد فکری و درگیری ذهنی کاربر را انتخاب می کنند و برای این مهم به تولید بازی های فکری روی می آورند. بازی تست اطلاعات عمومی Trivia Crack نمونه ای از همین بازی ها می باشد.

Trivia Crack یا چالش حذف بی اهمیت ها بازی خلاقانه ای در سبک فکری یا پازلی برای سردرگم کردن کاربران است. در این بازی کاربران برای حذف موارد بی اهمیت و کشف جواب های صحیح به رقابت می پردازند.

Trivia Crack هم اکنون در لیست ده بازی برتر پلی استور شناخته شده است. مقایسه ی گیم پلی فوق العاده جذاب این بازی با بازی ایرانی Quiz of Kings تفاوت Trivia Crack با سایر بازی های هم سبک خود را آشکار می کند.

داستان موفقیت بازی Trivia Crack

اگرچه بازی Trivia Crack بازی اکشن و پرهیجانی نیست اما اضطرابی که نشانگر درگیری و تقویت ذهن است می تواند کاربر را ساعت ها به خود مشغول کند.

اما قانون بازی Trivia Crack چیست و چه چیزی پشت پرده موفقیت های این بازی پرطرفدار قرار گرفته است؟

آشنایی با بازی Trivia Crack

این بازی سبکی معمایی دارد. برای شروع می توانید ابتدا سوالات خود را از میان دسته های مختلف از جمله جغرافیا، تاریخ، هنر، ورزش، سرگرمی و علوم دیگر انتخاب کنید.

شما در این بازی به حساب کاربری خود وارد شده و می توانید با دوستان خود رقابت کنید. تنها  20 ثانیه برای پشت سرگذاشتن هر مرحله فرصت دارید.

کمپانی بازی سازی Etermax

Etermax شرکت کالیفرنیایی واقع در دره سیلیکون است که توسط ماکسیمو(Maximo Cavazzani)، طراح بازی Trivia Crack اداره می شود و در حال حاضر مقر اصلی این تیم آرژانین است.

ماکسیمو و حدود 200 کارمندی که به استخدام او درآمده اند با تکیه بر سه استراتژی توسعه کسب وکار موبایل یعنی کسب درآمد از بازی رایگان، پرداخت درون برنامه ای و تبلیغات داخل برنامه ای میلیون ها دلار سود به جیب زده اند.

طراح Trivia Crack را بشناسید

ماکسیمو دانشجوی برنامه نویسی کامپیوتر بوده و پیش از فارغ التحصیلی از دانشگاه میلیونر شده بود! ماکسیمو مشابه با دو بازیکنی که وارد دنیای بازی سازی شدند قبلا هم اپلیکیشن طراحی کرده بود.

iStockManager نمونه ای از این برنامه ها جهت مدیریت خرید و فروش است که بعد ها توسط کمپانی آمریکایی خریداری شد. ماکسیمو در سن 22 سالگی Etermax را برای اولین بار تاسیس کرد.

ادامه ی مطلب در هات اپ نیوز

باتری گلکسی نوت 7 های جدید حتی بعد از تعویض هم مشکلاتی دارند!...
ما را در سایت باتری گلکسی نوت 7 های جدید حتی بعد از تعویض هم مشکلاتی دارند! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 1hotvalleya بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 20:56